29 Aralık 2008 Pazartesi

sari dalgali ajurlu yelek


eski blogumdan bir yelek
62ilmek baslayip 6sira harosa ördüm,7.sirada 6harosa+7düz ön icin+1artma+2düz +1artma+6düz kol icin+1artma+2düz+1artma+16arka icin düz+1artma+2düz+1artma+6kolicin düz+1artma+2düz+1artma+7düz ön icin+6harosa seklinde modeli kurdum

her 4ajur boyu oldugunda 2sira harosa yaptim,kol boyu 19ajur oldugunda 6sira kola harosa örüp kestim ,kol altinda sise 10yeni ilmek aldim.6harosadan sonra dalgali ajuru 4lü olarak uyguladim,2kez 2ser ilmek ters aldim+(iplik hep sizin tarafinizda olursa otomatikmen artiriyor zaten) *1arttrdim+1düz ördüm(burasi 4kez yapilacak yani 4artma,4düz örgü olacak)+4kez ikiser tersden* ördüm *isaretli semayi sira boyunca tekrarladim,enson 2kez ikiser ilmek tersden aldim 6harosa ördüm sirayi bitirdim,2.sirada bütün sirayi ters ,3.sirada bütün sirayi düz,4.sirada beyaz iple bütün sirayi ters ördüm,5 sirada 1 sirayi tekrar uyguladim.15 ajur örnegini (8kez sari+7kez beyaz iple)yaptiktan sonra 6sira haraso bütün ilmekleri kestim. en basta 3sira harasodan sonra ilk dügme iligini acip 14sirada bir tekrarlayarak 4ilik actim

1 yorum :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails