28 Kasım 2009 Cumartesi

bere


1.sira---7 zincir cektim ucunu birlestirdim

2.sira---4 zincir cektim 8 trabzan yaptim

3.sira--- 1 SIKigne yaptim 3 zincir cektim(bu islemi her sira basinda yaptim)

***3 trabzan + capraz trabzan+ ......seklinde sirayi devam ettim

4.sira--- üstten degilde aralarindan girerek ***4rabzan+capraz trabzan+................

5.sira--- 5 tabzan+capraz trabzan+........

6.sira---6 trabzan+capraz trabzan+.......

7.sira---7.trabzan+capraz trabzan+......

8.sira---8 trabzan +capraz trabzan+..........

9.sira---buraya kadar 8 dilim elde etmis oldum,her dilime iki yaprak kurarak 16 adet yaprak kurdum ,söyleki;

ayni ilmegin üstüne ***3 trabzan +2 zincir+3 trabzan yaptim iki ilmek atladim bir sIk igne **devam ettim

10.sira--- burda örgüyü ters cevirip ters istikamette devam ettim,(iki yapragin arasindan) ilmegin arkasindan*** 6adet fistik+3 zincir alttaki yapragin ortasina bir SIKigne+3zincir+6li fistik.........

11.sira---fistigin üstüne gelecek sekilde yaprak (3 trabzan +2 zincir+3 trabzan)+alttaki sIkignenin üstüne gelecek sekilde bir SIKigne .......

12.sira---10unci sira tekrar

13.sira---11inci sira tekrar

14.sira---10uncu sira tekrar

15.sira--- her yaprak arasina 8trabzan (aralara zincir koymadan)

16.sira---- 4 sira capraz trabzan yaptim

sapkayi bitirdikten sonra 3katli bes yaprakli gül ördüm alttan sapkaya dogru SIKigne ile birlestirdim zincir cekerek belirli araliklarda bir SIK igne ile sabitledim tekrar bir sira daha zincir cekip sabitleyerek döndüm

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails