28 Kasım 2009 Cumartesi

kol bolero

bu boleroyu gelinimize yaptim ama resimlemek icin ogluma giydirdim, bu cocuklarin nedir benden cektikleri.....
4,5 numara şis ile 70 ilmek basladim, 6 sira1ters 1düz lastik ördüm, devamini 6numara şiş ile devam ettim şöyle kurdum;
6harosa+ 15 ilmek düz+2 ilmek ters+3 düzilmek kahve cekirdegi modeli icin+6 ilmek ters+6ilmek düz +6ilmek ters+3ilmek düz kahve cekirdegi modeli+2ters+15 ilmek düz+6harosa
harosalari,15düz ilmekleri,2ilmek tersleri istedigimiz boya gelinceye kadar ayni sekilde ördüm,kahve cekirdegi modelini 4sirada bir uyguladim(soldaki 3.cü ilmek sağdaki 2 ilmeğin üzerinden geçirilir,İçinden geçen 2 ilmekten 1.cisi düz örülür,Şişe iplik 1 kez dolanarak artırılır, hemen yanındaki 2.ci ilmek de düz örülür),6ilmek düz üzerine 12sirada bir sacörgüsü modelini kurdum,sacörgüsünü kurdugum siralarda iki tarafindan 6ters üzerinde ikiser ilmek birakarak ücüncü ilmek üzerine tomurcuk modelini kurdum ((bir ilmekten 5 ilmek cikardim( bir düz,bir arttir,bir düz,bir arttir,bir düz)4.sirada 5ilmegi bir kerede topladim)) bir koldan diger kola ölcüyoruz istedigimiz boyuta geldiginde tekrar 4,5 numara şişe ile 6sira 1ters 1 düz lastik örüp kestim,her iki kenardan
20cm kadar diktim

1 yorum :

  1. harika gözüküyorrr elinize sağlık gelininizde iyi günlerde kullansınn. mankeninizde çok güzel taşımış boleroyuu :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails