30 Kasım 2009 Pazartesi

Mavi Bebek Yeleği


Mavi yeleği bravonun bebe yünüyle 4 numara şişle önleri arkayı bütün halde dikişsiz ördüm
129 ilmek başladım ,6sıra haraşo ördüm (3 sıra görünüyor)
1.sıra:4haraşo+1düz+1arttır+3düz+3ilmek beraber düz ör+3düz+1arttır+.............+1düz+4harosa(altı çizgili yeri sıra boyunca 12 defa tekrarladım)
2.sıra:4haraşo+aradaki ilmekler ters..........+4haraşo
3kere daha 1 ve 2.sırakarı tekrarladım(3.kez tekrarladığımda 2.sırayı yapmadım )
6sıra haraşo ördüm (3 sıra görünüyor)
Bu şekilde beden boyunca modeli 6 kere kurdum,kol altına gelince diğer şişteki ilmekleri beklemeye alıp yeleğin önünü ördüm. Yelegin önü için 32 ilmeği
4 haraşo+24 ilmek iki ters iki düz lastik....+4harosa şeklinde ayarladım, kenarda 24 haraşo olduğunda önü kestim,beklemeye aldığım ilmeklerden arka için 64 ilmeği
4haraşo+56 ilmek iki ters iki düz lastik.....+4haraşo şeklinde bitirdikten sonra yine aynı şekilde beklemeye aldığım son 32ilmeğide diger ön için örüp kestim.Son olarak  omuzları diktim ve kenarını  tığla ördüm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails