28 Kasım 2009 Cumartesi

örgü oyuncak

Akin' a yaptigim oyuncak Akinbebek
bunuda lösev etkinligi icin yaptim
bu oyuncagin yapilisini arkadasim Nurcan´in blogunda bakabilirsiniz.60ilmek 4 nr sisle ayaklarindan basladim 14sira sari yünle düz ördüm,pantolon icin yesil renkle 24sira yaptim,kazagini 2ser siradan beyaz ,sari ve yesille 24sira,yüzünü 22sira kremrenk,sacini siyah -beyaz sakalli iplikle 6sira,sapkasini her iki yanindan birer ilmek keserek yesil renkle ördüm,ucuna sari ile ponpon yaptim,bahcivan pantolonu modelini vermek icin pantolonun son sirasindan tam ortasindan sise 10 ilmek alarak 14sira ördüm,iki kenarindan zincir cekip askilarini yaptim,
ayaklarini dikip pamuk doldurdum,sirayla pantolonunu kazagini yüzünü sapkasini dikip doldurduktan sonra gözlerini tigla örüp diktim,agzini burnunu ve kaslarini iplikle diktim, ayaklarina ve boynuna zincir cekerek icine gecirdim,cektim ve fiyonk seklinde bagladim.

1 yorum :

  1. ablacım nurkaya kalmadı artık. yeni siteme bekleriz.. : )) linki değiştirebilir misin müsait olduğunda. alisnur yaptık siteyi..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails