1 Şubat 2012 Çarşamba

şal / Ashton Shawl






Merhaba arkadaşlar, herkese bol örgülü ve güzel bir hafta diliyorum.
Örgü sepetim forumunda birlikte ördüğümüz Ashton Shawl...
Örülüşü hem kolay hemde zevkli ve çabuk ilerliyor.Orjinali üçgen şallara göre daha küçük ,ben büyük örmeyi tercih ettim.
Şalın patternini Ravelry de Dee O'Keefe modelleri arasında bulabilirsiniz.
4,5 numaralı misinalı şiş ve 5 yumaktan biraz fazla(260 gr) Ice yarn soft merino yün kullandım.6 .yumağı sadece örgüyü bitirirken,keserken kullandım.
Şal bittiğinde soğuk suda 30 dakika beklettim,suyu süzülünce havlu arasında biraz bekletip gerdirdim.Buradan bakabilirsiniz.


4 yorum :

  1. Çok güzel olmuş canım,bütün örgülerin gibi güle güle kullan sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  2. Süper güzel bir şal ellerine sağlık güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Siz olayı aşmışsınız bunlar nekadar şıkk... Bayıldım. İyiki beni ziyaret etmişsiniz. İzlemeye aldım bile

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails