11 Ekim 2012 Perşembe

Fıstıklı Sonbahar Atkı/Boyunluk

Sevgili arkadaşım Makhina" nın    tasarımı Fıstıklı Sonbahar Atkı..



İlk başladığımda niyetim atkı örmekti.Dün akşam tam öğrendim diye sevinirken ipim birbirine dolandı ,açmaya çalışırken bir kaç yerde düğüm oldu ve sırada olması gereken renk hiç oldu. Araya başka renk koymamak adına  boyunluğa çevirmeye karar verdim. Örülüşü çok kolay ve zevkli bir model.Makhina arkadaşım blogunda ayrıntılı ve resimli bir şekilde çok güzel anlatmiş.Örerken hiç zorlanmayacaksınız.Ben zevkle ördüm ve bir tane daha örmeyi düşünüyorum.Bu harika tasarım için kendisine teşekkür ediyorum. Modeli şemadan örmek isteyenler  Ravelry'den  ulaşabilirler .Ayrıca birlikte örmek isterseniz  Örgü Sepetim forumuna bekleriz.
Ben yarım yumak Alize Angora Gold Batik ve 3 mm tığ ile ördüm.

7 yorum :

  1. Fıstıklı atkı fıstık gibi olmuş.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş gerçekten sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Elerine saglik cok guzel bir atki olmus hayirli geceler dilerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. döndürerek nasıl yaptınız?

    çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Tülin ablam,MorMenekse ve Yasemin arkadasim tesekkür ederim...

    Görünmez kalem
    72 cm boyutunda ördükten sonra capraz şekli verip başlangıç ucundan birleştirerek kapattım.tşk ederim.

    YanıtlaSil
  6. Nurhanım blog gezmeyi unutmusum simdi gördüm ellerine emegine sağlık,ördügün için tekrar teşekkür ederim..Çok çok güzel olmuş,güle güle sağlıcakla kullan.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails