30 Eylül 2014 Salı

Kızlar için Ajurlu Hırka

Beribboned Eyelets 



  Merhaba örgü sevenler..
Bu değişik ve şirin bebek hırkasını komşu kızımız icin ördüm,güle güle kullansın. Nako Baby Lüks Minnoş  ve 4numara şiş ördüm. 3 aya göre küçük bir hırka oldu.  Biraz daha  kalın yün ve şiş ile büyük  bedenlerini örebilirsiniz. Önce kollar ve arkanın yarısı örülüyor sonra üç parça şişe alınıp birlikte örülüyor. Örmesi zor gibi görünse de çok basit ve zevkli bir model.

Model yine Ravelry den..Hırkanın yapılışı burada resimlerle anlatılmış. Yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin.




9 yorum :

  1. bayıldım bayıldım.. çok güzel .
    elinize sağlık. ilk defa gördüm.ne şirin.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Nurhancığım sahibi iyi günlerde giysin. Sevgiler,Deva.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım ,her zamanki gibi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. şahane görünüyor çok beğendim beccerinizden dolayı kutlarım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails