23 Şubat 2014 Pazar

Bebek / Çocuk Patikleri







Merhabalar..Bu aralar elimden fazla bir iş çıkmıyor. Kış geçmeden  mevsime uygun  patik öreyim dedim.Bu patikler hiç zamanımı almadı ,böyle çabucak biten işleri seviyorum.
Bebeklere patik çok yakışıyor. Ne giyseler ayaklarında hoş duruyor. Hem kız, hem erkek bebeklere örülebilir. Renk  ne olursa olsun önemli olan ayağı sıcak tutması ..Örmesi çok kolay, bir günde bitiyor.Ayrica kalan ipleri değerlendirmek için iyi oluyor.Bravo ip ve 4 numara şiş ile ördüm.Orjinali burada 





Yapımı oldukça basit ve zaman almayan şirin bir patik daha ..
 Mavi patik çoktandır yapmak istediğim bir modeldi. Kalın iple örünce biraz kaba oldu.İki modeli de daha ince ip ve şiş ile tekrar örmek isterim. Orjinaline buradan bakabilirsiniz.


6 yorum :

  1. Ellerine sağlık Nurhan'cığım çok güzel olmuş patikler,sahibi iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel olmuş,ellerinize sağlık. çok güzel işler yapıyorsunuz.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Thanks for the marvelous posting! I quite enjoyed reading it,
    you will be a great author.I will remember to bookmark your blog
    and will come back sometime soon. I want to encourage you
    continue your great work, have a nice afternoon!


    Feel free to visit my weblog michael kors handbags outlet online

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. takipteyim, bana da beklerim. :) http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails