13 Mayıs 2014 Salı

Çocuk Yeleği







Uzun bir aradan sonra MERHABA...

Bu yelekle bayaği uğraştım.Sayılarını kafama göre ayarladım.Hayal gücümü de kullanınca böyle birşey çıktı ortaya.

Yeleğe 174  ilmekle  başladım. 3 numaralı şiş kullandım. Dikmeyi sevmediğim için  alttan  baslayıp bütün olarak ördüm.Kol altına kadar ördükten sonra bedenlerı ayırdım.Kol lastiğini birlikte ördüm,yan lastiği yelek bittikten sonra ilmek çıkararak ördüm.
Nako minnos iple ördüm.Maral'ımın hediyesi bu ipi çok sevdim,yumuşak güzel bir ip..

7 yorum :

  1. yeleğe bayıldım.tam bir küçükbey yeleği olmuş.süper olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım eline sağlık.Model, renk ,örgün hepsi bütünüyle beraber çok güzel olmuş. Bebecik iyi günlerde giyinsin.Sevgiler,Seher.

    YanıtlaSil
  3. ben bunun büyüğünü anneme yapmıştım. küçük halinide çok beğendim. ellerine sağlık canım.
    sabahat

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
  6. harika işleriniz var çokk beğendim sık sık ziyaretinize geleceğim bende beklerim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin:))
    Sevgiler, görüşmek üzere...
    Bu arada, ben de beklerim, sevinirim katılırsanız.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    SİHİRLİ YEMEK KUTUSU...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails